Förtidigt,

Idag fick jag mina presenter från farmor och farfar, eftersom det bara är 6 dagar kvar nu :). jag fick ett par nya skor, björnborg ska lägga upp bilden oxå på dom :) sen fick jag en stickad tröja och sedan nya leggings eftersom mina är trasiga:)

Imorrn (Idag) fortsätter renoveringen, vi målade den svarta väggen igår :) den vart mycket fin, målade även valvet :) oj oj vad fint det blir :) sen idag då! blir det att måla resten av vägarna vita och även taket i hela huset blir vitt :) kommer bli så himla snyggt. sen bestämde vi även idag tillsammans att hallen blir i en ljus och mörk grå färg sen ska vi sätta in lite nya hyllor och försöka oss på att köpa en ny spegel till hallen :). Igår var vi även runt och kollade på nya bänkskivor till köket och även nytt handfatt till badrummet :).. jag är så glad att vi äntligen fått arslett ur vagenen att göra allt detta :) så detta blir nog bra lägger upp lite bilder senare när allt är klart men nu blir det bild på skorna sen ska jag snosa :) puss å kram så länge.// Alexandra


skor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0