19 Nov 2009

Hej på er Alla glada :)

Idag är det en ny dag, och denna dag har vart så där, vaknade och mådde inte speciellt bra, men det går vell över. Vart lite besviken på en person men det fattade den nog oxå, tänker inte lämna ut något namn.  Annars har jag inte gjort något alls idag mer än att gått ut med bamse. Med tanke på hur jag mått idag.  men nu har vi kommit hem från farmor och farfar, brukar vara där ibland när M jobbar natt eftersom jag är så rädd för mörkret hahah tönt. Hur har eran dag varit?? vad har ni gjort?? skriv gärna och berätta :).
Nu ska jag vell hoppa in i duschen och sedan vänta på att M blir klara med alla papper, så vi kan gå och sova. För imorrn blir det stadens alla torg och gator vi ska kolla efter grejor till min kamera, jag skulle få det av M i födelsedags present :) och sedan ska vi även kolla på en nytt akvarium, jag hade ju ett men mamma och dom fick ta det för min lilla syster ville ha fiskar, och sen en dag så smällde det bara till sen vart det en spricka i det, så jag tänkte att jag bara skulle köpa en liten kupa med två fiskar i :) ska bli mysigt att ha i vardagsrummet :) imorrn blir vi säkert klara med hallen då börjar vi med skåpslukorna i köket :) detta blir nog fint när allt blir klart. Men som sagt nu ska jag hoppa in i duschen och sedan blir det sängen :)

Många kramar från mig till er :) go natt, dröm sött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0