16/11-09

Hej alla glada!!

Nu sitter jag hemma själv eftersom M är och jobbar. Vi har idag målat helt klart i köket och ikväll eller imorgon börjar vi i hallen :). Det har gått mycket fortare än vad vi trodde från början. så nästa project är i sikte nu :) hurra :).Ikväll ska jag till farmor och farfar och hjälpa farmor med tårtorna :)
Jag satt och kollade lite grejor idag med som jag ska beställa till min kamera :) och en av dom längtar jag verkligen tills jag får ha i kamera väskan :).

sa även upp mitt tränningskort idag ska skaffa ett annat på ett annat ställe alltså man ska inte klaga för så dåligt var det inte men vill testa något annat + att det finns ställen som har bättre maskiner.  men men.

Nu ska jag ta och fixa lite andra grejor :) men ska försöka skriva senare =) kram kram så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0