Stan med mera.

Ja idag var jag in till stan med pappa, anna och ica, vi handlade lite grejor till icas rum (www.zyxelaspire.blogg.se ) och sedan hem. Hinner jag lagom komma hem och starta datorn innan farmor ringer och frågar om jag vill övningsköra, jag bara jaha ok, vem e det som ska in till stan då?? farmor sa att det var jessie som skulle in för hon skulle festa med sina kompisar, jag bara jaha men pappa och vi kommer ju precis från stan. Men då viste hon inte att vi hade vart i stan tydligen så farmor och jag skjusade in henne. Sen bar det hem igen och då gick jag upp till pappa eftersom dom skulle spela kubb.och ica behövde någon att vara i lag med. :) oh nu börjar det äntligen bli sommar :):) det är skit varmt och solen skiner. Igår hade jag och sys (jessie) disney maratoon, för jerry var ute och åkte motor cykel med dom andra små pojkarna. hihi :D och sen så kom mats och hämtade mig så åkte vi hem och gjorde inte så mycket, vi la oss ner i sängen och kollade på Nu blåser vi snuten 2 hahha jag älskar dom där filmerna . :D
 
men nu ska jag nog ta kameran i handen och gå ut och fota lite på äppel trädet uppe hos pappa, det är så fint nu det blommar skit mycket.och för er som då inte fattar vad jag menar när jag säger att jag ska gå upp till pappa, jag bor granne med min pappa jag bor tillsammans med mats i huset. så nu kanske ni får lite mer förståelse för vad jag menar med att jag ska gå upp till pappa. föresten det kanske jag inte har berättat jag och M ska nämligen åka och titta på ett nytt hus som vi troligtvis ska köpa på onsdag :D:D gud va jag längtar D :D:D: då blir det äntligen ett hus som  jag oxå kan kalla mitt eget. :D:D hurra hurra. börjar känna mig väldigt vuxen de e lite läskigt vad tiden går fort.  Jag menar det e bara 2 månader kvar snart tills jag och M gifter oss :D:D gud vad jag längtar tills jag kan lägga upp lite foton från den stora dagen. :D:D

men nu ska jag kila ut i det fina vädert men alla får ha det bra uppdaterar sedan :D:D ska försöka lägga ut lite nya bilder oxå :D pyss å kram eran vän - Alexandra Andersson (snart Hjalmmarsson)

Jag älskar sommaren och alla des saker.   och ja älskar min mats, detta kommer bli den bästa sommaren i mitt liv hoppas ja :D
rönn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0