look in to my eyes and tell me the truth!!!!

jag har kommit in i den perioden i mitt liv att jag känner att folk lika gärna kan säga till mig direkt vad dom känner om mig, istället för att jag får höra av andra vad du sagt om mig, Tänk dig själv om någon du tycker om ljuger för dig och irreterar sig på någonting hos fdig utan att du själv kanske tänkt på det, utan den grejen kanske är bara något som gått på autopilot i din hjärna för du har det senaste året fått lära dig att försvara dig för allt som händer, även saker som du inte ens har gjort elr skulle göra. Tänk dig sjäv hur skulle det kännas.

Sitter just nu och tittar på rally brudar  och ska vell snart försöka att läga mitt huvud på kudden på huvudet och sova, men som sagt jag har ju mina sömnproblem kvar. men pyss å kram.en mycket trött och irreterad men glad
Alexandra.


skogen hemma .

Kommentarer
Postat av: Erica

Vad är det som har hänt?

2009-05-19 @ 15:07:45
URL: http://doktordeo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0