Känsla.

Ja idag mår jag inge bra alls, sitter just nu och väntar på att M ska komma hem. Ska vell försöka få honom att vi ska åka och handla någe go mat eftersom jag e så nere,  sitter och kollar på Changeling den e sjuk bra.

Hur ska man veta vem man kan lita på, Hur ska man veta vem som är ens riktiga vän,/vänner, hur ska man veta att livet kommer att gå bra, när det ser ut som sämst, Hur ska jag veta att jag kommer må bra igen., Det kan ingen svara på, men frågan är orkar jag vänta.

Kramar en väldigt nere Alexandra.

BOKTIPS:-

Mias Hemlighet- Är fortsättnigen på Glömda och Asyl skrivna av Maria Eriksson. En gång tvingades mia att svika sitt eget barn, han är nu en vuxen man och han vet inte varför mamma försvan. Frågan är om han vill förlåta, och om hon kan förlåta sig själv.  Mias hemlighet är den trejde boken efter gömda och asyl, om maria erikssons liv på flykt. Dom tidigare bökerna har maria skrivit tillsammans med författaren Liza Marklund. Den här gången står maria på egna ben och berättar gripande hon hur hon bygger upp ett nytt liv, och när hon gör upp med sitt förflutna.

Om man vill läsa Mias Hemlighet rekomenderar jag att man läser den första och andra boken innan( Gömda & Asyl.)

hemma vid päron trädet-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0