Jag har inte berättat på ett tag nu.

ja om bröllopet alltså, alltså det går verkligen framåt det är inte inställt elr något sånt, de e bara att jag vart lite glömsk och glömt att tala om hur det går. Min klänning (Brudklänningen) är fixad tillsammans med tiara, skor, slöja, jag har även min ring som jag har haft en bild på uppe för ett tag sen, kan lägga ut den igen med detta inlägg. Men ska även köpa en smal med en diamant på som jag ska ha imellan förlovnings ringen och vigsel ringen. :D. Tärnornas klänningar är fixade och klara :D. Jag har även bokat frissan till mig och till ica, men inte till tärnorna ska göra det i nästa vecka tänkte jag. Killarnas kläder är färdiga därmed även Älsklingens Frack. :D <<3 är så fin. Alla inbjudnings kort är utskickade och ska kolla med linda hur många som ringt och anmält sig nu. eftersom sista datumet är 1 juni. Vi har bjudit 157 gäster samanlagt så det blir många. stort bröllop detta <3<3 Jag ska även försöka fixa nästa månad underkläder :D ska vell vara något sött. korsett blir det iallfall tycker det är fint och passande under brudklänningen. Jag ska även fixa strumpe band i blått ;) ni vet vell hur det går, Något nytt, något lånat och något blått. :) Fotografen är fixad och klar, båda två, vi ska faktist ha två stycken på vårat bröllop :D mammas kille uffe fotograferar så han ska följa med killarna under deras dag när dom gör sig iordning, det är ju oxå¨ett viktigt minne, och sen thomas följer med mig och ica under min dag när jag sitter hos frissan från att jag sätter mig i bilen och åker till kyrkan, sen kommer thomas och uffe att fota tillsammans under hela kvällen. :D :D + att jag har bra många kompisar med kamera oxå så jag har verkligen tur ja :D Sen är det ju som sagt maten kvar oxå men det är ju ingenting som jag kan fixa nu. vad har jag mer kvar, jo blommor, en kär vän till mig som heter Kristina ska göra min brudbukett vilket jag inte heller vet hur den ska se ut, jag har däremot hittat en jätte fin bild på en bukett som jag tror att tärnorna kommer att få. lägger oxå ut den bilden idag :D så nu får se. just de jag har besluts ångest hur jag ska ha håret, ska jag ha det utsläpt elr uppsatt, jag lägger in lite bilder så kan ni gärna få säga eran åsikt. :D vore tacksam för det. :D
¨Tårtan är ju oxå klar vem som ska göra det blir m syster Annika. :D underbaringen :D... Men nu ska jag kila vidare men rörsta gärna på vilken nu tycker.

En glad Alexandra.


vigsel ringen. + förlovnings ringen.
mitt <3<3
deom här
elr denna
den e skit fin tycket ja
den var oxå skit fin :d
tärnbkettVad tycker ni om denna till tärnorna :D dom är ju lila :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0