Främmande och trötter.

Ja min farmors bror Mats kom och hälsade på dom idag så pappa ja ica och anna åkte över för att hälsa på dom :) så trevligt att träffa dom igen., och Mats han e för rolig :) Men men idag har jag hunnit mycket vart in till tuna fors vårldcentral och sen hämta jessie och köpa farfars ekolod. passade på att kolla frissa och det till bröllopet. så nu e jag helt slut har så ont i ryggen vet inte riktigt vad de kan bero på men men kanske går över.

jag och mats ska även åka och kolla på hus nästa vecka ska bli så spännande måste jag säga :D gud vad jag längtar :D:D hoppas hoppas verkligen att det blir av :D.

men men nu ska jag krypa ner i sängen tillsammans med M och sova en god natt sömn, pyss å kram en trött
Alexandra Andersson .


Ps grattis till Angelica som fick en liten tilda härom dagen. ds.


Jag älskar sommaren och alla des saker.   och ja älskar min mats, detta kommer bli den bästa sommaren i mitt liv hoppas ja :D

Kommentarer
Postat av: Angelica

Tack :D kraaam!!

2009-05-14 @ 18:06:57
URL: http://ange1ica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0