trevlig middag :D

ja igår så hade vi Farmor & Farfar, Pappa,Anna och Ica, Jerry och Jessica över på middag hemma hos mig och M. Vi lagade ordning tacos och åt tillsammans med alla. Det var mycket trevligt,  I lördags åkte Micke, Caroline, Mathias, Jerry, Jessie, Kim, Martin, Jag, Johanna, och Pontus till Boda Borg det var en mycket trevlig dag och vi hade väldigt kul. vi delade på oss och bilade tre lag, Jag, Johanna, Caroline och Jessie var i ett lag och vi vann :D hihih sen var det Mathias, Micke och pontus i ett lag och dom var oxå skit bra. :D sen var det Kim, Martin och Jerry ett lag.och det kanske inte gick så jätte bra för dom. hiihih men alla var glada och nöjda. 

Jessie och Jerry kom hem förra veckan från thailand och var jätte bruna och fina. och jag fick en ny jätte fin bikini av dom och mats fick en jätte fin t-shirt. ica fick en fin hiphop keps som hon så gärna ville ha :D pappa fick en motorcykel i trä.

igår städade jag och M tillsammans hemma och det vart jätte fint vi bytte gardinerna i köket vid matbordet och i vardagsrummet. och det jag tyckte vart bäst.  M tyckte nog med det tror jag. men nu ska jag kila vidare och göra lite grejor som behövs:D puss å kram hörs snart..


Kommentarer
Postat av: Erica

Boda borg är tokkul! Jag var på boda borg i Karlskoga. :D

2009-03-28 @ 13:35:52
URL: http://doktordeo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0