kännslor.

ja du känslor, vad ska man säga om känslor mer än att vad vore en människa utan sina känslor, men att man ibland kan känna som man kunde vara utan dom. Känslor kan göra ont, känslor kan vara vackert. känslor kan vara besvärligt känslor kan vara bra. ja du vad ska man igentligen säga om känslor.

Ja idag har jag städat och hållt på med papper ännu en dag i denna vecka, jag älskar att jobba har jag kommit underfund med. Det är så stilsamt att bara få jobba och känna att man gör en liten nytta i denna värld som nu inte är så ofta som jag känner. Just denna vecka känner jag mig som en halv människa när jag vet att min älskade sys är på andra sidan jordklottet typ. :( gud va jag saknar henne. och speciellt när man vet att hon ska vara borta hela nästa vecka med. ursch ursch.
Mamma ligger i soffan och halv sover gud va tråkig hon e då! hon har vell städat många flygplan idag :P stackars lilla mamma.

jag hoppas verkligen att man andra lilla dröm som jag har kommer att gå i uppfyllelse nu. jag skulle nog vara den mest lycklga lilla alex på jorden om ja fick de svaret. men nu ska jag kila vidare. puss å kram ha det så bra.///Alexjag bild tagen av nattiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0