hej då och ha det så trevligt.

ja imorrn åker min älskade sys och gerry the man till thailand i två veckor så jag kommer inte få se min syster på 2 veckor jag kommer vara helt borta i huvudet på två veckor nu .=( jag kommer sakna henne som fansen och gerry med förstås han e för underbar. Fast jag åker med dom till arlanda imorrn och vinkar av dom och sen ska jag jobba lite tillsammans med mormor på hennes företag, sen veckan efter åker jag ner till skara igen. :D :D trevligt trevligt.

idag var sys och gerry och jag till staden och handlade lite, gerry var in på apoteket för han skulle handla lite saker som dom skulle ha med sig till thailand. och medans gerry var på apoteket så var jag och jessie in på hm och kollade runt lite. sen gick vi in på cubus för jessie skulle handla lite tvål och sånt som hon skulle ha med sig och sen handlade hon en vatten fast maskara på kicks, sen var det även en fika på ecpresso house elr hur det stavas. sen åkte vi hem och var hemma hos gerry och åt korv,bacon och potatismos med lite stekt lök och paprika, sen satt vi mest och pratade och sen kom kim så drog vi ner till sjön och sladdade runt lite. sen efter det åkte jag och jessie hem för johanna kom sedan för vi kollade på en film innan jessie ska åka, sen åkte jag och jessie till farmor för hon ville träffa jessie innan hon åkte, och då fick vi fika och sen kom mats och sen tittade vi alla på beck, trevligt så vi kom hem för ca en timme halv timme sen kanske.

jag hoppas verkligen att det är så, att det kommer bli så, =)

nu är det nästan bara 4 månader kvar till bröllopet står :D jag längtar så mycket. men nu ska jag gå och sova så får alla ha det så bra så ses vi snart kanske. puss å kram
och en bild på sys blir det <3<3älskade lilla syster idag :D 01/2-09 puss älskar dej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0