Grattis och ger upp!!!

jag vill börja med att säga idag Grattis till Anna Hagberg som är tillsammans med min pappa och födde hans lilla dötter i måndags :D så jag säger även grattis till mig själv som har blivit stora syster åt en liten flicka för 3e gången. :D <3<3 hon är så söt och har faktsit vart barnvakt idag då anna vart tvungen att gå ner till sin pappa på lasarettet.

men om något helt annat jag har bestämt mig för att ge upp helt nu...jag ska börja fokusera på andra saker nu, bröllopet kommer ta upp väldigt mycket tid nu denna månad. det är snart bara en mån kvar tills jag blir fru Alexandra Hjalmarsson :D våran ansökan om Namn bytte och äkptenskap gick igenom så nu är det bara fritt fram och gifta oss nu :D ska ringa till linda i helgen oxå och prata med henne om hur många som har kommit med tanke på att sista anmälningsdatumet var 1 juni. och ja just det ska äntligen på provuppsättning den 1/7-09 :D:D:D hurra hurra :D jessie ska följa med mig in och kolla vad dom och jag kommer fram till :D men nu ska jag bara gå på toa igen. sen ska jag krypa ner i sängen bröve M och försöka sova lite. lyckades ju somna en stund på dagen + att jag är så himla ovanligt trött. men pyss å kram'

/Alexandra Andersson
ellen
ellens fötter 

Kommentarer
Postat av: Erica

Shit! Vad dummt det känns nu! Jag hörde aldrig av mig och anmälde mig! Jag frågade ju om du kunde det... men jag tänkte ju höra av mig... gud så dum jag känner mig nu!

2009-06-04 @ 18:37:03
URL: http://doktordeo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0