resan till skara.

NU är jag framme i skara :P jag åkte med min farbrors fru till skara för att plugga på körkortet, så nu e vi äntligen framme. jag vet inte om jag kommer klara av det här i en vecka. i nyköpning var det ju kul många rara människor som tog hand om en, men efter att ha hört alla berättelser om dom här människorna så vet jag inte ;)
Men men borstade precis tänderna och satte mig i sängen för att sova men först måste jag ju faktist skriva i min älskade blogg, så mina människor om kring mig kan veta vad som händer i mitt liv medans jag e borta.

imorgon skulle linda åka ner till skolan först och jag skulle stanna hemma eftersom hon ska ut och köra hela dagen¨, så då slipper jag gå upp så tidigt för då går jag ner till coop vid lunch och möter upp henne. efter  lunch åker vi tillbaka till skolan och där ska jag börja plugga. :D sen sitter jag där tills 5 elr nåt när linda kommer tillbaka efter en körning. sen åker vi hem jag åker hit för att plugga men linda skulle bara åka och hälsa på någon kompis :) men det gör inte så mycket kan sitta framför datan och ta det lite lungt. och sen kan jag läsa i bökerna.

jag saknar mats så inormt mycket det var länge sen jag var borta från han det var i sommras när han jobbade i stockholm på dagarna alltså veckorna. för han sov över hos sin syster. sen kom han hem på helgerna. jag får försöka tänka på att det bara e en vecka . :( gahhh vad lång tid. men det blir säkert mycket roligt. men men nu ska jag krypa under täket och sova lite. ps det blåser hur mycket som helst utanför.

men men puss å kram och god natt- önskar Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0