Kan inte sova blir frustrerad.

jag kan inte sova jag blir så frustrerad, jag fattar ingenting. varför kan ja inte sova. så det ändå jag har gjort nu e att jag har suttit och redigerat lite bilder och lyssnat på mats när han snarkar haha och det e verkligen inte det roligaste.  men nu ska jag försöka sova om jag så ska slå mig sj i huvudet med en stekpanna elr nåt haha :P ne men nu ska jag kila vidare puss å kram älskar er ps nästa helg kommer kussinen igen :D gud va roligt vi ska ha de :D:D s¨
ps läger ut lite bilder. ds:


kussin <3malin <3<3 kussin.
linda <3<3goa linda på sin bästa dag i livet <3<3
ja i pappas biljag i pappas bil i sommras när vi skulle till handelsboden och handla nya skinkläder till Anna. hade lite tråk i baksättet så kameran åkte fram. man kunde ju ha haft bättre hy men men.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0