Andra Dagen i skara :)

ja nu e det andra kvällen i skara :) idag skrev jag lite teori på lindas jobb :) så jag han iallafall med hela A delen. :) så nu imorrn kör jag vidare på b delen imorrn oxå :) hihi hoppas jag hinner gå igenom repitionen innan jag åker hem det är det jag siktar på just nu. och just nu sitter vi och kollar på  judge judy haha det e grymt roligt. :D

grattis grattis karin för det mycket efterlängtade körkortet och johanna till dej med som klarade uppkörningen :D, nu e det bara jag kvar :D

men nu ska jag fortsätta kolla på tv men vi kan höras mer sen ikväll för jag skriver nog några rader innan jag går och lägger mig. tack och hej så länge
.me och sys. syskon kärlek

Kommentarer
Postat av: Nathalie [asilentescape]

Hej du glöm inte att skicka bilderna som ska vara i headern ;)

2009-01-13 @ 20:06:38
URL: http://asilentescape.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hejsan gumman saknar dig kom hem snart!

2009-01-13 @ 21:12:27
Postat av: Erica

Jag är kvar också! ;)

2009-01-13 @ 21:48:37
URL: http://doktordeo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0