a movie night.

ja inatt hade vi kussiner en film kväll haha :D malin jobbade till 15 över nio elr nåt sånt sen kom hon hem och då var vi tillsammans hemma hos dom vi kussiner Jessie, malin och jag så klart. jag och jessie gick och hyrde film tillsammans medans malin jobbade klart. sen så gick vi hem väntade på malin, när malin kom åt hon sin pizza sen satte vi på den första filmen zodiak den var as bra det byggs på verkliga händersler, den var bra, och det läskiga i slutet var att polisen fick brev av mördaren i tio år till. och det sista brevet dom fick stod det. Undra hur lång tid det tar innan man gör en film om mig, vem kommer att spela mig?? jag har makten, jag har makten. polisen fick aldrig tag på zodiak mördaren eftersom man inte kunde få fram några bevis nu några år senare har man kunnat kanske fått fram på några misstänkta. den var så himla sorlig, att man inte kunde få fram vem mördaren var måste verkligen ha vart jobbigt. och han fortfarande kanske springer runt där ute och dödar folk, men frågan e fortfarande det e mitt hvuvud hur kan man döda någon som inte gjort något mot en sj. jag fattar inte.. sen sittade vi på en till dom bortglömda, den var skit läskig fast igentligen inte men malin började tog skrika när det blev någe läskigt, och då skrek jag och jessie med haha :D när vi hade kollat klart var alla nervösa. så vi gick och la oss alla i anki och stefans säng. jag och malin somnade vell inte fören vid halv 4 på morgonen eftersom hennes kompis ringde oxå och ville att hon skulle komma på en efterfest men malin sa nej ahah :D konstigt, haha.

nu sitter jag hemma hos min älskade mormor. och är barnvakt till min älskade kussin isac som var den där lilla killen med lampan som jag visade en bild på här om dagen för er som inte vet hur han ser ut. jag måste bara säga att jag längtar hem som bara den. men jag åker ju hem imorrn. så det e inte så länge kvar. mamma och mormor är och handlar så dom borde komma snart tycker jag, hoppas på de. :D saknar dom

idag ska vi åka till mammas kille uffe och bli bjudna på mat :D mums, älskar hans mat han e skit duktig på att laga mat ni ska bara veta, sen ska jag vell ringa mats saknar min lilla älskling massor. men men nu ska jag försöka kila vidare. puss å kram älskar er,
ljus i mörker hemma,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0