kareoke kväll och foto med dom <<3

ja ikväll var det kareoke elr hur de stavas nere i julita pizzeria, vi åkte ner och åt en pizza kollade lite dom som sjöng sen åkte vi hem, jag jessie johanna roade oss lite med att foto, elr rättare sagt jag fotade och dom posade, jag var riktigt nöjd med många bilder. speciellt en på syster. ska lägga upp den nu om den fungerar så får ni se bilden. fast jag orkade inte göra så mycket med den ikväll. färgade tillbaka håret till blont ikväll haha jag kan ju säga att jag kommer åka till stan imorrn och hårfärg för jag vart både gul blond och orange i håret haha :P jag har alltid lykats förut nej men nu bara för att jag verkligen ville då gick de inte. men men. ska köpa silverchampo så kanske det gula och oranga går bort. men men. nu ska jag försöka sova lite., har ju såna problem med att sova. men lägger upp en bild på lilla syster min :D puss å kram och god morgon. ps min lilla syster fyller 12 den 2/2-09 grattis i förskott ds.

älskade lilla syster idag :D 01/2-09 puss älskar dej
Älskade lilla syster min 01/02-09 du är så otroligt vacker tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0