Fredag !!

ja idag är det då fredag, och jag sitter hemma helt själv eftersom M är och jobbar, det är så att M jobbar varnan vecka kväll och varnan vecka Dag, Så denna vecka har vart en kvälls vecka det är så tråk hemma när M inte kommer hem vid 4 oavsätt om vi gör någe eller inte. Jessie var nere hos mig idag vi spelade lite Guitarr hero , vi körde mot varnadra, haha så sjukt kul haha och sudden death haha den var kul. men men sen färgade hon öven på mitt hår i en ljusare färg fast det är inte riktigt som jag vill ha det än. Ica kommer hem från Mamma ikväll så ska vell träffa henne lite med, innan M kommer hem. han skulle försöka komma hem lite tidigare idag.

Igår tog jag en mini städ dag, jag städade ur alla kartonger och tomma paket ur skafferiet och hur kylskåpet så imorrn måste vi åka och handla lite med :D haha :D jag ska lägga in bilder på båda grejorna. Sen plockade jag in disk i diskamskinen! det har vart nå fel på den.  och sen städade jag lite i badrummet med, så nu e det fint där inne med. och Jag städade lite i sovrummet med, tog bort alla kläder som man i förtvivlan lägger på golvet när jag försöker betsämma vad man ska ha på sig underdagen och då blir det inte att man lägger tillbaka det. så jag städe lite där med.

jessie, jag, ica, mats och en kille som heter andreas som ska vara bestman åt M på bröllopet ska in till stan och prova ut kläder till bröllopet, jessie ska få sig klänning uppsydd i rätt längd och sen ska jag ta hem D,s klänning och även kussinens.  och sen ska ica få sin klännign uppsydd med för den e för stor men hon ville inte ha någon annan så jag köpte den så får man sy in den lite. Jag ska även få min brudklänning insydd eftersom den haar blivit förstor, och sen ska vi även sy dit lite spets som armar eftersom jag känner mig så¨naken annars. M ska betalla resten av sin frack och sen andreas ska få prova väst och se vilken storlek han ska ha, han kommer bara hyra slips och väst för han hade tydligen resten. så sen e allt klart med kläderna mycket skönt. och sen är det bara maten kvar. eftersom vi gör egna program och det andra. 

men men nu ska jag kolla på mulan 2 med lila syster. men puss å kram hörs snart

ps förlåt att jag inte skrivit men jag har inte mått så bra så jag har inte haft någe som helst lust att skirva i min käre blogg. ds.


Kommentarer
Postat av: Erica

Vad ska jag ha på mig då? Det måste ju börja funderas på :)

2009-02-20 @ 20:25:22
URL: http://doktordeo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0