Paket på posten :D <3

ja i veckan beställde jag ett jätte fin halsband. på denna hemsida http://jojo.joona.se/  Lunda är en otrolig smyckes designer jag beställde i veckan ett halsband från henne. detta smycke http://jojo.joona.se/product.php?id=56 .  Jag beställde då med fyra ord. Alexandra, Mats, Hjalmarsson 14/7-05. och det var hur snyggt som helst. och det roliga var den korta tiden från att jag beställde från att det kom hem. glad som jag blev öppnade jag och hittade en liten godis bit och ett kort. och på baksidan stod det ett medelande :) hur jäkla bra som helst så jag tycker alla borde köpa minst ett smycke av denna tjej. tack så mycket Linda för det fina smycket. Jag kommer lägga upp en bild på mitt smycke senare.

Hoppas även att min telefon kommer denna vecka. :D hurra hurra :) så om du vill att ja ska ha ditt nr skriv det till mig :)

Nu ska jag försöka kolla klart på filmen med M för hans pappa var här och kollade på vårat vätten det luktar illa :( och sen ska jag försöka sova lite ska upp tidigt ska till arbetsförmedlingen och sedan till strömsholmsdjursjukhus med min bebis. han har ont i benet :( men tack för mig men besök henne hemsida.

puss puss // Alexandra Hjalmarsson.

älsklingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0