Ibland blir det rätt ibland blir det fel !!!

Alltså ibland måste man verkligen skriva så himla rätt.


Men för övrrigt har min dag vart ungefär som vanligt. Jag var ute och köre i K-holm idag med farmor och farfar för vi skulle hämta lilla carolina hos dagmamman, och sen åkte vi till coop för farmor och farfar skulle handla grejor till badrummet. och sen åkte vi runt lite andra ställen, sen bar det hem till morgan och linda för att laga mat till mixan och carolina. sen kom linda hem då åkte vi andra hem. Sen var jag snäll och för första gången i mitt liv bakade jag pankakor till M eftersom jag sj inte tycker om pankakor, så jag var snäll och gjorde blåbärspankakor, :) tyckte dom vart rätt fina faktist för att vara första gången, hahah jag kom liksom på mig sj jag har lagat massa konstiga och svåra saker men jag har aldrig gjort pankaka haha =).
Imorrn blir vell dagen som det brukar tänkte gå ut och cykla lite =) kan liksom inte gå just nu har så himla ont i fötterna igen, så ska ringa läkaren i veckan oxå, och sen ska jag även ringa läkaren om min mage, kan liksom inte äta någe längre,, allt bara kommer upp efter några min, Ska vell försöka redigera lite bilder på malin med som blev tagna på påskhelgen på torpet, alltså jag behövde verkligen träffa dom nära och kära igen. + att jag ska försöka få klart på inbjudningskorten men det e så tråkigt att sitta och göra dom sj för de tar sin lilla tid detta.  men men måste bli klar med det innan första maj för då ska dom ligga på postlådan.  men men.

Jag hoppas verkligen att det är så den här gången. vore så skönt att verkligen få svar på de hela, jag hoppas verkligen av hela mitt hjärta att det e så. men nu ska jag fixa lite andra saker innan jag går och lägger mig. pyss å kram

en sen sommar kväll på vårt underbara torp nere vif badet :D <3<3
miss you guysmiss you so mutch,, i need you so mutch right now.

Kommentarer
Postat av: Erica

Shiiiiit vilken gamal bild! Vilken tid det var! :D

2009-04-16 @ 21:22:22
URL: http://doktordeo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0