Familje Träff.

Idag åker vi till torpet för att ha en familje träff underpåsk dagen. ska bli så himla skönt att komma bort från allt ett tag och bara andas ut tillsammans med dom man älskar mest. + att min älskling ska följa med och tycker det ska bli så himla skönt att han ska följa med. 

Jag börjar bli så himla less på dig, du vill aldrig vara med oss längre man ringer och pratar med dig men sen skiter du bara i det. Bara för man har fler kompisar behöver man inte strunta i resten, men men, och du kommer till oss när du inte kan vara med dom andra då passar helt plötsligt vi, äsch jag orkar inte klaga mer på dig,

men nu ska jag fortsätta packa väskan ska snart åka, pyss å kramljus i mörker hemma,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0