Torsdag :P möte idag med skolan

minä olen hermostunut liian kokous  kanssa opettaja!!!!
JA jag skriver lite på finska idag oxå för jag måste försöka komma ihåg lite... finska är ett svårt språk alltså.. men det kanske inte blev allt för bra stavat idag.. och jag orkar faktist inte bry mig just nu..

men ja  vad ska man göra idag då?? jo jag ska ner till skolan och ha möte med lärarna för att se om jag ska kunna gå kvar elr om jag ska sluta (hoppa av). sen ska man vell försöka sova bort det onda i kroppen. Men men vad har det snälla folket gjort idag då?? men nu ska jag springa vidare men ska försöka göra ett till inlägg ikväll sen puss å kram på folket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0