Tankar i en öm minut

Hade jag haft en aning om hur länga jag ska leva, hur länge vi ska leva, hade jag gett världen mitt kärleks bevis!! jag hade vart tacksam. jag ångrar att jag försökt ta mitt liv från jorden när det finns folk som förlorar sina föräldrar, kompisar, systrar & bröder, elr kanske förorar sin mormor eller morfar. Jag vet att jag ska vara tacksam för det jag har blivit tilldelad i mitt liv, samtidigt som jag mår så dåligt och jag kan ibland fundera på om något mycket större är ämnat för mig. skulle jag få en timma kvar i livet skulle jag tacka min mamma, min pappa mina systrar och alla mina nära och köra som alltid har funnits bakom mig vid varje dal och berg som kommit framför mina fötter. Hade jag haft ett telefon samtal kvar i min sista öma stund i livet hade jag ringt min livskamrat min älskade min underbara mats och tala om för honom hur mycket tacksam jag är för att ha han i mitt liv, han är min livskamrat min glädje mitt skratt mitt leende, mina ögon mina öron. han är min kropp min själ. du är verkligen ett med mig och jag älskar dig så enormt mycket . mitt hjärta är ditt och ditt är mitt.

Jag kommer inte att sluta att tro på jorden på människorna. jag kommer aldrig sluta tro på kärleken mellan två människor, jag kommer aldrig sluta tro på kärleken mellan en familj. jag kommer aldrig sluta tro på hur mycket man kan göra med ett litet ord som förlåt,hej. jag kommer aldrig sluta tro på att kärleken vinner över hat, jag kommer aldrig sluta tro jag kommer aldrig sluta tro på att det som inte dödar en härdar en, och att man skapar sig ett öde och att det finns ett öde till oss alla, och att allas öde och tro spelar en mycket stor roll.

som sista ord just nu vill jag säga att jag älskar alla mina nära och kärra och att ni alltid kommer att finnas i mitt hjärta puss å kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0