lördags kväll + kvällens historik

Lördag
ja gårdagen var väldigt rolig vi var på folketshus på hela huset gungar :D det kostade 120 :- i inträde men det var det värt :Dvi hade roligt hela kvällen jag fick till och med dansa med en av majas kompisar elr "jobba kompisar som hon så gärna vill undersrtycka" haha fick dansa tryckar bugg haha om någon fattar vad jag menar med det :P haha. vi var där tills det stängde och jag fattar inte hur man kan behöva stå i kapprummet i äver en halvtimme :P oh var så jävla segt + att en kille rev av mig mitt armband :( nu blev jag jävligt sur. och sen var det en kille som slog till mig i sidan så att hela mitt öga är fan lite blått i dag :(
sen skulle jag igentligen ha åkt till henrik idag men det vart inte så så jag ska dit imorrn istället :D hurra hurra :D.


Söndag:

men idag har vi inte gjort så mycket städat och tagit det lungt och sen har vi vart och handlat ja och maja till tacosen som vi åt idag :D :D och maja bjöd även in killen som har vart våran skjus ända sen vi kom hit :D:D tack så mycket., men nu håller vi på att fixa ordnining oss för vi ska snart på fest tydligen :P inte så van att festa på söndagar. :P:P fast det ska bli kul :D . camilla sitter för tillfället och tittar på iron man :P jag har aldrig sett den får vell ta och göra det sen :P men nu har jag tyvärr inte så mycket tid att snacka med er.. har lite att göra men tack för att ni har tid att läsa min blogg :D

puss å kram och ha en fortsatt trevlig söndagkväll :D många kramar och pussar alex :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0