Lonely walk in the dark

jag promenerade hem nu inatt orkade inte vara kvar hos daniel på fest var inte på humör :P och jag hade ju vart lite ledsen redan innan vi skulle ut :P så jag promenerade hem i mörkret sj och jag som e mörkrädd :( men det gick bra inga problem på vägen hem :) så nu sitter jag i lägenhetn vaken alldless sj för mamma och uffe sover och ica med. och som sagt johanna och jessi är kvar på fest hos daniel :D roligt för dom och jag menar det :D

så nu tänkte jag bara skriva lite här eftersom jag tycker om det så mycket :D men men nu e det inte så långt kvar tills man äntligen ska få gå och sova :D jag måste prata med johanna om inte jag kan få köpa hennes tröja som jag lånade ikäll tyckte om den asa mycket. tyckte faktist lite att jag för engåns skull var lite söt :D

just nu i detta ögonblick sitter jag och lyssnar på black raven-rocking robin :D älska black raven :D men nu ska jag försöka att sova men allt folk där ute i natten får ha det så bra nu puss å kram från en väldigt sömnig MrsAlex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0