kom igen var med och tävla i den här tävlingen :D


I priset ingår:
- en enklare sminkning
- 1-2 timmars fotografering, i göteborg (stockholm eller eskilstuna är även möjligt)
- 6 st retuscherade bilder, som du själv får välja ut.

Vist vore det kul att vinna den här underbara tävlingen. Att bli fotat av en rikigt duktig tjej. Jag skulle verkligen vilja vara den lykliga vinnaren :D skulle inte ni?? :D så kom igen nu var med och tävla!!

Länk till tävlingen: http://operfekt.blogg.se/2008/october/tavling-vinn-fotografering.html

Jag brukar inte vara med och tävla i såna här tävlingar men den här vill jag verkligen vara med i och jag hoppas att ni vill desamma :D många kramar på er från en glad alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0