I skogens härliga själ.

ja idag har jag vart med älsklingen till jobbet!! det var väldigt roligt måste jag säga. jag körde även lite gran och jag skrapade vägen oxå.. eftersom det var så förstörd :D sen vart mina skor helt jävla smutsiga av lera fast gör ingenting :D när man faktist får tillbringa en hel dag men älsklingen :D

sen när man var klar på jobbet då åkte men in till stadens torg för att träffa nattiz och prata om bilderna :D mycket fina måste jag säga e riktigt nöjd med hur dom ser ut :D så jag och nattiz ska träffas på torsdag då jag ska få bilderna så ska försöka skaffa ramar till dom innan fredag eftersom mamma fyller år på måndagen och vi kommer hem på tisdagen :( så får hon dom i förväg :D

men sen bar det bara hemåt eftersom mats skulle hjälpa mamma med hennes bil., dom skulle koppla in ljud system :D och jag bara sitter här och snackar med camilla om på fredag ska bli så himla kul att dra iväg jag camilla och jessie till maja i fan 5 dagar :D jag längtar :D ;D

men nu ska jag kila vidare :D tack för att du läser min blogg :D

ps: ledsen min kamera är sönder :( ds:

Dagens låt:Gotta be somebody
Album- Dark horse
Artist/Grupp: Nickelback

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0