Foto B

ja idag har jag vart på extra jobbet och städat :D från kl 8,00-12.00 :D fick några timmar :D sen var det bara hem och duscha eftersom jag hade foto B kurs kl 15.10 i skolan :D det e fan den bästa lextionen i hela skolan :D jag och sys framkallade våra rullar idag :D vi tycker det är väldigt roligt och hålla på med analoga kameror det e så himla häftigt och se bilden komma fram på paprerna när man får fram dom på papret :D sen han vi inte göra så mycket mer eftersom framkallning tar så lång tid :( det bästa med att vara foto B kursen är att det är inte allas många som får gå den. Det e bara jag och sys och en tjej till i våran grupp på onsdagar som läser foto b kursen vad jag vet så jag ocg sys hade hela mörker rumet för oss själva :D och vi som älskar att åka i rullaren som vi så snyggt kallar den :D haha :D

imorrn e det torsdag och då ska jag in till stan för att träffa nathalie och sen ska jag även träffa camilla :D ska hämta bilderna från nattiz imorrn och camilla ska jag få pengar av för tåg biljetterna som används på fredag kl 16,52. :D jag och camilla ska även gå runt och kolla lite kläder :D tänkte faktist försöka hitta någe snyggt som man kunde ha på sig när man äntligen kommer upp till alfta :D sen e vi där borta tills på fredag :D uberbart som jag brukar säga :D

just nu sitter jag bara och lyssaar på musik älskar den här låten (Gotta be somebody-Nickelback med albumet -Darkhorse) och skriver till er.. och ligger och lyssar på älsklingen när han så söt ligger brevid mig och inte kan sluta snarka :D haha :D men nu ska jag försöka redigera lite bilder kanske lägger ut någe sen :D puss å kram tack för att du läser. <3<3

Kommentarer
Postat av: Erica

Jag älskar också den låten! :D

2008-10-23 @ 15:40:36
URL: http://doktordeo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0