Tränningen

jag ska bara berätta lite om veckans tränning :D
Söndag:
styrka, simmning 2-3 timmar

Måndag:
Kondition och simmning 2-3 timmar

Tisdag:
Kondition,simmning 2-3 timmar

Onsdag:
Styrka och simmning 2-3 timmar

Fredag: Konditon simnning: 2-3 timmar

så ser nog veckans tränning ut vi får se hur vi trännar på torsdag för det vet jag inte än ..eftersom att jag på torsagar går tills kl 9 i skolan :D:D men nu ska jag fortsätta att kolla på film tillsammans med mina underbara vänner:
Jerry,jessie,ica,mats,kim,martin och jag + att vi för en bra stund sedan käkade tacos men nu ska jag titta på den :D men ha det så bra och puss å kram på er mina underbara vänner + familj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0