tosdag-sjuk

idag har vart en skit jobbig dag tror jag håller på att få halsfluss igen :( jag får det fan hela tiden :( så jag gick bara till skolan för ett möte med historia läraren där ja skulle få uppgifterna som jag missat :P sen hade jag jätte ont och vi skulle liksom vara i köket så jag gick dit ralf bara nej du ska inte vara i köket när du har ont i halsen och feber du ska hem :P jag bara jaha :( så det vara bara att åka hem :P:P sen började jag med mitt arbete på historian och jag blev klar nu :P fan vad jobbigt de va då!! och sen när man inte mår bra :P:P åh.

så nu ligger mats brevid mig och snarkar för fullt som vanligt :P haha :D och jag sitter här och gör typ ingenting ska sova snart tror ja...men jag vart ju tvungen att kolla runt lite på intenet :D hihih och just nu sitter jag och lyssnar lite på musik :D och jag skriver så klart här men det märker ju ni ju :D

men imorrn blir det träning igen :D i love träningen :D :D det bästa på hela veckorna :D nästa vecka så ska vi simma lite :D :D och vet ni vem som blir 19 på måndag jo jag :D hurra hurra :D och satt nyss och kollade på B-Klänningen den hänger i sovrummet nu :D så jag ser den varje kväll haha :D  men nu har jag jätte ont i rygg och nacke men jag måste sova nu om ja ska orka upp imorrn ska vell åka med halv 8 bussen :D och sen e det som sagt träning och sen e det skola :D men vi hörs imorrn puss å kram och sov gott dröm sött :D

Kommentarer
Postat av: Erica

Hahha, jag undrade var du tog vägen, men då gick du hem :P När jag var klar på toan så var du bara borta :p Men vet du, det var SUPER skönt att kissa ;)

2008-11-14 @ 17:59:34
URL: http://doktordeo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0