Onsdag :D

ja idag e det då onsdag.. dagen började med att jag inte alls mådde bra efter gårdagens ipren :( men var hemma och gick till skolan sen för att ha foto men då hade jessie pratat med Thomas och vi skulle slippa det idag eftersom vi skulle ha extra lextion imorrn när alla andra är lediga :S men jag älskar fotot så för mig gör de ingenting :D

sedan gick jag johanna och jessie till corner för jessie var hungrig, johanna skulle först inte ha något men det slutade med att hon köpte en liten stripps och en liten dricka, jag köpte en stor djucie ( älskar djucie) jessie svullade och tog en mellan corner haha, jag snodde några stripps hon var lite putt :D haha :D men det var det värt det haha :D  sen gick vi hem för jessie skulle hämta lite kläder eftersom vi skulle åka ut till hulta :D jerry åkte och hämtade oss vid bussen eftersom han ville att jessie skulle sova där :D hihi

mats kom och hämtade mig sen och nu sitter vi här hemma och kollar på Devil Winds :D:D och jag sitter och kollar på datan och snackar lite med Micke hihi snygg kille det haha :D:D

många kramar så hörs vi puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0