Grattis kära syssling.

ja idag ska jag grattulera min underbara syssling viktor som fyller år idag :D :D grattis grattis önskar jag dej. vad önskar du dig vad vill du ha så får du en presnet sen.


och ja igår skulle jag ingentligen skriva med det blev inte så får intenerttet var så jävla segt :P men så jag tänkte att jag kunde skriva om går-dagen nu.. jag gjorde en bio på gympan haha jag slog omkull 2 jävla gånger haha :D men jag bara skrattade för det ändå som kom upp i mitt huvud var den jävla bio gången :D haha men sen så skulle jag och jessie ta bussen ut till gerry för vi skulle kolla på film :D:D hihi ja och vi skrattade hela jävla vägen ut haha vi var så flumiga så ni annar inte + att vi sjöng någon jävla låt ur varje disney film haha :D vi älskar disney haha :D men sen kom mats och hämtade oss vid vägen sen kollade vi på en film den var inte så jävla bra tyckte jag inte dom heller...

men nu ska jag kila vidare ska snart åka och handla ska ha film kväll ikväll haha med mats :D haha vi ska kolla på pearl harbor :D :D ska bli så kul :D:D:D:D:D:D:D


puss å kram


Kommentarer
Postat av: Viktor Forslund.

hejj Alex tack så jätte mycket:):D<33

2008-11-11 @ 17:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0