Fågel knarkare

hejsan ja alltså jag glömde skriva det igår men i veckan när jag och jessie tog halv 7 bussen in till stadens alla torg så gick vi som vanligt från frösunda hem :D och sen när vi går där så går vi förbi ett träd där det sitter en fågel och gör inte vet jag men när vi precis ska gå förbi den så kommer det en påse och landar framför oss då e det en liten påse med små vita piller i första tanken Knarkar fågel jävlen haha :Dmen vi vågade inte stanna kvar vem vet vad som händer om en gammal skata helt plötsligt börjar knarka!!! vi kanske hade blvit ihjäl hakade :D haha: så vi fortsatte gå sen började vi tok garva åt det konstiga vi hade uppleft :P

ja idag var jag och camilla och handlade våra trännings kort och så tränade vi i 2 timmar :D väldigt skönt måste jag säga att man äntligen har kommit igång :D men det roligaste idag var när man skulle göra magövningen hela jag skakade så jag trodde att jag skulle trilla av maskinen :D haha men instruktören bara nej men då för du rätt. då vet du att du använder musklerna :D så jag och camilla sprang ner och duschade och sedan bar det av till receptionen för att inhandla tränningskortet :D så nu e det igång :D + att jag har både en motionscykel hemma och en stepper så nu kan jag köra lite motion hemma oxå :P men ska vell träna igen på måndag eftersom cam e bortrest till sin pappa över helgen eftersom det e farsdag den 9 alltså söndag :D annars hade vi troligtvis tränat imorrn med :D :D

har precis vart hemma hos gerry.. det var jag mats jerry jessie johanna martin kristina och martin N och kim killarna körde Generals så det var inte så kul att bara sitta brevid när dom satt och skrattade och skrek när den andra van över den andra :/ men till sist så hittade jag spel över garderoben och sa till johanna så det slutade med att jag johanna och jessie satt i köket och spelade kampen mellan kvinna och man :D jag fick mans frågorna medans johanna körde dom kvinnliga... det gick jävligt bra för mig måste jag ändå säga :D haha. sen kom kim och ville spela med oss snällt :D så då fick han vara kill laget och jag johanna och jessie vart tjej gänget precis som de ska vara :D haha men sen började hål i vägen på tv så vi tittade på det sen åkte vi hem :D

så nu har man äntligen kommit hem och sattit sig i sängen och tar det lungt efter att ha gått upp kl 5. så nu ligger man här ny duschad och fräsch och en snarkande men söt mats brevid mig i sängen :D haha :D
och du sollan du behöver inte skämas över att läsa mig blogg jag tycker de e snällt bara :D det var derför jag skrev med det :D så jag hoppas du läser detta Kram kram :D

ja men nu ska jag kila vidare men alla mina underbara vänner släkt och familj och ni andra får ha det så bra tills vi ses nästa gång :D puss å kram från en kramsugen Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0