En hel dag med Camilla :D

ja idag började min dag men att jag åkte hemifrån med farmor kl 11.30 för farmor skjusade in mig till stadens torg eftersom jag skulle först möta camilla på hennes skola :D sen skulle hon följa med mig till läkaren idag :D

när hon väll var klar så var det dags för oss två + snälla cimone att gå ner på stan och äta lunch men camillas 60:- hade blvit snodda så vi simone åkte hem och jag och camilla gick till hemköp och köpte 2 mackor var (jag vet vi är små svullon) och nåt att dricka + skinka haha :D bara för vi inte hittade små smörpaket ni vet såna som dom ger i skolan dom borde faktist sälja dom i affärerna med :/ men men. sen hoppade vi på 12 och åkte bort mot tunaforsvårdcental :D:D vi hittade till slut fast vi/jag trodde vi skulle åka åt fel håll haha :D

sen fick vi gå före värsta kön bara för jag hade bokat en tid och det var mest pansionerer i kön så dom tittade as surt på mig och sa ingenting men glodde surt som bara den :/ men men sen gick vi till väntrummet eftersom min läkare skulle komma och hämta mig så slapp vi börja leta efter rätt rum och så!! sen när hon kom  så snackade vi typ 2 timmar elr nåt sen kan ju allting hända Camilla haha XD det e bara jag och camilla som vet vad det handlar om :D jag kan bara säga att vi skrattade från TunaforsVC fram till trianglen haha :D gud det spruttade tårar :D haha och jag satte macka i halsen oxå :D :D

+ att igår skulle jag ringa och boka till till mej och camilla på tränningen men jag ringe fel och han i telefonen började tok garva så jag la på :D haha pinsamt värre haha :D

men nu ska jag ta och kila vidare men alla ni underbara människor får ha det så bra :D många kramar Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0