torsdag kväll. och chockande besked.

hej igen.

ja nu sitter jag här kl är 01.40 och jag kollar på film, (K2) den e jävligt bra.  samtidigt som jag sitter och flätar ihop nylon trådar dom blir liksom inte flätade som flätor utan dom bli fyrkantiga. ena sidan är en färg(valfri) och den andra samma sak.  just nu gör jag en som är ljusgrön och svart den blir fan fin alltså. gjorde en ljusblå och svart till ica om jag kommer ihåg rätt. och sen gjorde jag en svart och rosa till johanna tror att färgerna stämmer och sen en gul och svart till mats aik,s färger. det e rätt så roligt att göra såna även om man inte använder alla. jag har en på min nyckelring just nu som jag snart haft i ett år som är röd och grå.  men ska nog byta ut den imorgon till den svarta och gröna sen ska jag ha aik,s färger.

imorgon ska min minsta syster vara lucia i sin skola gud va roligt. :D så jag ska åka ner och titta på henne sen ska jag in och träna kör både styrka och kondition imorgon. ska bli skönt. + att jag tänkte gå på stan och kolla om jag kanske kan hitta några fina kalsonger till mats i julklapp för han ska få en ny förlovningsring i julklapp i julklapp i år. för han tappade ju sin den vart för stor när han gick ner i vikt, så den försvan. så jag ska bara hitta någe annat med att ge han. men det ska nog inte bli allt för svårt. haha varje jul nu i tre års tid har alla julklappar nästan gått på 4-5000 kr men det e ju inte så farligt. nog om det nu.

idag fick jag jessie och ica veta att vi ska få ett syskon till Anna pappas tjej e på smällen så nu ska vi få ett syskon till. jaha alltså det kanske inte var det man ville höra just nu men det ska faktist bli lite kul att få ett nytt syskon. jag vill helst ha en lillebror. fast det skulle vara kul med en lilla syster till med som man kan sitta och borsta håret och sätta upp det i söta små toffsar. så jag vet inte riktigt vad man vill att dom ska få just nu.

ikväll hyrde jag barnhemmet i julita och såg den tillsammans med johanna mats jessie och gerry + mig sj och den var bra men trodde att den skulle vara mer läskig än den va. man hoppade till nån gång men det var inte mycket det. men men johanna du verkade tycka att den var läskig kunde du somna sen elr ;) haha. vi skulle ha åkt pulka idag men det var ingen bra snö så hoppas att det kommer mer till imorgon kväll så kanske vi hinner åka nåt i helgen. aha

men nu ska jag ta och sova lite men först ska jag fixa en andra massa saker. puss å kram på det fina folket. som vanligt tack till fröknarna  forslund som allttid försöker läsa min blogg fast dom kanske inte förstår hälften. puss å kram och god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0