Tisdag natt :P

nu sitter jag här och kl är 00.53 och mats snarkar som en galning alltså det e mysigt när det e lite grana men när det börjar gå så längt så att man skulle höra ända ut om man stängde dörren. ohhh jag blir galen. och jag kan inte sova. jag har räknat ut att jag denna vecka alltså med förra veckan har sovit exakt 7 timmar det börjar bli jobbigt det här med att jag inte kan sova.

Jag pratade med mamma om det och hon sa att jag skulle gå till läkaren och prata med dom om hur jag mår då kanske jag kan få sömntabletter så jag iallafall kan sova. :D hoppas på det skulle vara mycket skönt.

sitter just nu och skriver här samtidigt som jag kollar på mumien två kollade på ettan igår.och imrogon blir det vell trean igen. alltså jag och mats kom på att dom filmerna e nog dom som jag kollar mest på av alla våra filmer och vi har en jävla massa. men det var för någon månad sen då kollade ja på dom filmerna i skert varje natt i en månds tid men jag älskar dom e ju så jävla bra.

idag har man inte gjort så mycket mådde inte bra imorse. så jag var hemma, sen har jag bara legat och sovit resten av dagen. men men det är inget att göra åt. tänkte att jag skulle försöka överraska mats imorrn med att städa hela huset och sen ska jag försöka ta 2 bussen in till staden, jessie ska vaccinera sig imorrn. hennes kille Jerry (gerry) för dom som inte vet. hennes julklapp från han vart en resa till antingen thailand elr maldiverna :D alltså tänk om mats kunde ge mig en resa. ja tack :D ne men så vi var med pappa till polisen idag och fixade ett pass till henne. :D:D det gick bra så nu ska vi bara vänta på att det ska komma och det skulle komma på måndag elr på tisdag.

föresten funderarde på att ha tjejkväll bjuda alla tjejer över hem någonhelg. basta kolla film och mysa äta gott :D:D och leka några lekar. kanske. :D jag vet inte med det verkar kul länge sen jag hade något sånt. och det blev ju ingen fest när jag fyllde år fast tänkte nästan fixa en fest snart :D men det e så mycket pengar just nu ändå. håller ju på att inhandlar massa saker till bröllopet. det e det viktigaste i mitt liv just nu att det blir klart än att hålla på att köpa en massa annat. men men. :D:D

nu ska jag försöka ta och sova men ha det så bra så länge så hörs vi sen. puss å kram älskar er alla :D <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0