Söndag

ja idag e det söndag och jag har städat lite i huset :P jag hatar att städa hemma men borta är det asa kul :D men men nu sitter jag och kollar på mumien tre han ju inte se klart den igår för jag johanna mats och jessie åkte in till stan och käka tillsammans på ming palace :D det var både gott och roligt :D haha fan vad vi garvade. haha mats trillade på backen utanför haha och han sj satt ju och tok garvade på baken. sen han vi inte gå nå mer innan det kom ut en tjej ur en annan resturang och hon slog med på baken bara gled ner för gatan haha :D nej men förlåt men det var faktist kul.

sen åkte vi hem och var hemma hos oss kollade bara på film och så. alla var trötta och slitna, efter fredagen då vi åkte pulka efter traktorn mycket roligt. det var jag jessie johanna och gerry mats körde haha. fan vilka blå märken man får alltså. men men. nu ska jag fortsätta kolla filmen men skriver mer om ikväll antingen i morgon elr ikväll.

puss å kram syns snart igen.

Kommentarer
Postat av: Erica

Jag hatar också att städa hemma, men i köket i skolan, där blir jag värsta städgalningen! xD

2008-12-15 @ 13:08:53
URL: http://doktordeo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0