Lördags party, och söndagens slöhet.

hej. ja idag e det slött kanske vart lite för mycket för vissa igår bland annat Niklas, (som vanligt). men vi hade det kul gjorde delar till pepparkaks huset som vi ska bygga ihop senare idag. Men vi hade roligt drack lite vin och cider, johanna och jag hade skit kul när vi gick ut till gerrys bil för att kolla vad som hände där inne. :D:D haha men det var skit rolig gej som vi hittade där inne. haha elr vad säger du johanna :D :D. haha men sen hållde alla igång förutom niklas som däckade i soffan och sov där resten av kvällen. men sen åkte jag johanna martino och mats hem till mats och skulle sova. haha där mitt i natten kl halv 2 hörde vi alla något konstigt och högt ljud. hahah gud va jag garvade haha i tystnad förstås haha :D :D men johanna vi garvade rätt så mycket idag med ju haha :D. 

och sen idag var det roligt jag johanna och martin var ensamma hemma hos mats och umgicks haha och gud va vi skattade åt det där konstiga ljudet vi hade hört på natten/morgonen. men johanna hade kanske blivit lite rädd för ljudet elr vad säger du johanna. haha men sen satt vi mest och pratade och skrattade, sen kom kim F och skulle hämta martino fricadello för dom skulle på nå race i stan. och innan dom åkte gjorde han ett rebus till mig och johanna. sen kollade kim på det och började skratta, han talade om för oss att det var det det enda rebuset som martino kunde haha och han brukar ge det till alla som han umgås med typ haha :D:D vi löste det faktist. elr mest johanna. och ordet vart. ha altid hjälm på när du cyklar. haha :D  men sen åkte dom.

sen åkte jag och johanna över till gerry och jessie. gerry låg i soffan och kollade på tv och jessie låg kvar i sängen och sov haha :D sen så kollade vi alla på reprisen från idol. jag tycker om alice. sen så satte gerry på aladin som han av misstag hade på sin data :D haha jag älskar den filmen den e för bra alltså. men men satt mest i soffan hela tiden. och sen grillade gerry några korvar som vi åt. :D mums :D sen skulle gerry och dom andra (mathias,micke,gerry,martin,kim) spela generals haha :D dom e så goa pojkarna. så vi andra mats jessie jag och johanna åkte hem.

så nu sitter jag här hemma hos pappa och lånar hans dator för hans internett e mycket bättre än mitt. och vid halv sju skulle jag och jessie åka hem till johanna och kolla på film tills mats är klar med sitt sen ska vi åka till gerry och sätta ihop vårat pepparkaks hus. hihi det ska bli så skoj.. men men det blir säkert trevligt haha :D.

men men vi får höras senare för nu ska jag göra lite andra saker. puss å kram älskar alla som läser min blogg och har tid med det överhuvud taget. puss å hej leverpastej.

ps: tack sollan som läser min blogg. tack så mycket haha. lite häftigt att man vet att du läser min blogg. :D och johanna du e min ängel det vet du gumsan. e det någe så e det bara att komma till mej. tack för att du finns i mitt liv, vet inte vad jag skulle göra utan dej. pussen på dej. ds.

det här e min helt goa undebara men dryga lilla syster. haha :D


segern tillfaller den som tror på den mest och längst. - citat från filmatiseringen  pearl harbor.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Lexandra i love you gumman <3<3

2008-12-07 @ 21:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0