Söndag 3 advent

ja nu sitter jag och kollar på en thriller film som heter Timber Falls. och den handlar om!!

Mike och Sheryl längtar bort från vardagsbestyren och bestämmer sig för en campinghelg. Med bara det allra mest nödvändiga i ryggsäcken beger de sig djupt in i skogarna och väck från civilisationen. Men semestertrippen blir inte riktigt vad de hoppats på. Bland vackra vattenfall, iskalla skogssjöar och fantastiska utsikter startar en obehaglig kamp för överlevnad - när Sheryl en morgon är försvunnen.  Informationen hämtad från: www.Lovefilm.se

idag har man inte gjort så mycket vakande sent eftersom gårdagen var lång. har vart och hanldat lite på coop och sen var vi och hyrde film i julita senare på kvällen och köpte lite glass bannan och maränger och åt tillsammans med gerry och jessie hemma hos gerry. och sen åkte jag och mats hem och nu sitter jag i sängen samtidigt som jag har en snarkande mats brevid mig haha :D.

imorgon e det möte i skolan. undra hur det kommer att gå!! och sen tar jag vell tåget upp till mamma, om jag orkar det bror på annars åker jag på tisdag till henne. men nu ska jag fortsätta att kolla på filmen.
men vi hörs imorgon puss å kram älskar er som läser min blogg sprecilelt du johanna tack för att du finns :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0