Måndag.

Hej Hej.

nu är det måndag och med det börjar en ny vecka. I mitt huvud snurrar en massa frågor, hur kommer denna vecka vara, kommer det gå fort eller långsamt. Vad kommer att hända kommer det vara något roligt elr något tråkigt, ja detta kan inte jag svara på men man hoppas ju på att den ska gå fort och ska vara rolig!! håller du/ni inte med.

nu sitter jag och äter en sen lunch haha xD jag äter köttbullar och stuvade makaroner. mums det var länge sen :D. ja och sen vet jag inte rikitigt vad som händer. jo föresten jag och mats ska åka till julita och lämna tillbaka filmerna som vi lånade igår, (brudens bästa man & Timber Falls) som jag skrev om igår. Timber Falls var bra fast e man van med mycket skräck (Jag) så var den inte så bra. kunde föruttspå vad som skulle hända. men brukar man inte titta på skräck så e den bra läskig alltså..

pratade nyss med mamma gud vad jag saknar henne. sen hon flyttade har vi snackar varje dag på telefonen :D vad skulle jag göra utan min mamma. hon och mormor var på väsby center och handlade födelsedagspresent till nette. mormors syster. hon e snäll hon :D:D.
jag skulle igentligen åkt upp till mamma idag men jag mår inte bra så jag blir hemma. :(:( + att vi ska åka dit på tisdag ;D;D vad jag längtar då får man träffa hela släkten på mammas sida,

och vet ni vad jag kanske ska göra den 13 maj jo jag kanske ska titta på beyonce tillsammans med camilla :D min lilla älsklings camilla <3<3 tack för att vi hittade tillbaka till varandra igen. jag tycker om dig tjejen. man måste lärar känna dig alltså.

Men nu ska jag kila vidare har lite annat och göra med för att dagen ska gå ihop så bra som möjligt. men puss å kram älskar alla mina vänner och släkt och familj. ni är dom bästa glöm aldrig det. puss å kram skumbannan.

ps: skriver mer ikväll om jag hinner. ds:


Kommentarer
Postat av: Erica

Ja på lördag ska du ju till Strängnäs och dansa och äta GOOOOD mat! Dit ska jag också! Sen ska jag och Karin stanna kvar och dansa! HIhi! :D

2008-12-15 @ 17:49:26
URL: http://doktordeo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0